torsdag 21 augusti 2008

Träna...

Har en bra stund sagt nu (som de flesta) att imorgon skall jag börja träna.. Visst du och när är denna imorgon..??

För mig är denna imorgon idag, får se hur länge de håller innan jag tröttnar..

Jag har iallafall börjat med promenader, vissa säger att de är inte mycket men de är iaf en början!

Skall ut och gå varje dag oavsett hur trött jag är, började med en halvtimme som jag sedan kan trappa upp och sen kombinera de med mina inlines som jag köpte för dryga månaden.. Har ju alla skydd nu ju..(Tax!) Så de är ju bara att sätta på sig dem o ut o åka, men inte haft motivationen..

Jaja.. Dagens todo...
Först o främst duscha
Plocka ordning i mitt s.k. sovrum..
Plocka i resten av huset..
Köra en vända med snabeldraken.
Sen en massa annan ointressant gojja..

Tills vidare, ha de bra o må bäst!

PussKram Miia.

Inga kommentarer: