måndag 17 november 2008

Söndag natt..

Den perfekta killen

- killen som säger ''älskling'' till dig och inte ''sexy'' när ni har slutat ert samtal.

-han som stannar vaken för att se hur du sover och kysser dig på pannan.

- han som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med håret rufsigt.

- han som tar din hand när ni är med vänner

-han som säger till dig hur lycklig han är att du är hans

- han som säger till sina vänner:''hon är den rätta...''

om du har läst detta måste du klistra in det på din bdb
inatt 1.45 kommer någonting fint att hända dig och personenduälskar. du får inte bryta kedjan för då kommer du haotur ikärlekslivet<3

Ovanstående text la jag in på min bilddagbok för typ 38 sekunder sen.. Får se om fungerar... Vad tror ni? Jag är tveksam, men man kanske skall tro på de för att det skall slå in..?? Jag tror på det, jag tror på det, jag tror på det, jag tror verkligen att de skall hända något kvart i 2 för mig o den jag älskar.. För då visar den säkert vem de är jag älskar som i sin tur visar sig för mig.. Ganska bra skit egentligen.. Ja, jag tror på detta.. Undra vad kommer hända, något i drömmarnas land för jag hoppas ju på ett sätt att få sova vid den tiden (denna med egentligen) som att de ringer vid halv 8 imorgon om jag skall jobba och då gäller de att vara på allerten annars blir de två timmars sömn till, lite små plock här hemma och sen gymmet, en annan sak som jag aldrig trodde att jag skulle palla, men de är kul och har visserligen bara vart där 2 gånger än men de är ju bättre än inget alls väl? Har satt upp mig på några (2) pass nu med, får se om de är något o ha..

Ha de bra o må bäst!

Kram Miia

Inga kommentarer: