onsdag 26 november 2008

Torsdag natt..

Tjolahoppsansa...

Nu sitter jag här igen o klockan är 00:37 (blogger klocka är kass o vissar säkert 08:45 eller nåt sånt)...
Fattar inte riktigt varför jag alltid sitter på nätterna o skriver, men när jag tänker efter så har de alltid varit så.. Dikter, noveller, uppsatser, rapporter och annat krimskrams, men de är väl så att de är lättare att skriva när de är tyst, lugnt o fridfullt, alla sover förutom lilla jag som visserligen skall upp om 8 timmar för att spela get eller liknande på två julvandringar och sedan jobba mella 1 och halv 6.. Så egentligen borde jag sova..

Men de är mycket här i världen som man borde göra, som att källsortera, inte lämna tv:n på standby för att spara ström, äta nyttigt o röra på sig regelbundet.. Så, vad är de man säger? Var sak tar sin tid? :P Jaja, nog om mina nattskrivningar o diverse onödigt-att-veta-kvart-i-2-på-natten-saker..

Jaja, men vad har hänt sen sist jag plita ner något här (söndag natt om jag inte är helt beng i kolan)

* Tränat
* Jobbat massa (vilket jag gillar)
* Många trevliga telefonstunder från massa trevliga personer. =) You make my day, every day.
* Missat kören denna vecka med.
* Köpt en ursnygg klänning!
* Tränat med Louise
* Ätit skräpmat

Tror inte de hänt något mer..
Jo just de en sak till:
* Jag har varit i slagsmål.. Med min egen gylf på ett par alldeles förstora termobyxor som jag har på jobbet.. Ser ut som jag egentligen har varit i slagsmål med en katt för min hand är full av riv märken...

Nu är de bäst att jag går o lägger mig innan intresseklubben sprängs av överbelastning!

Ha de bra o må bäst!

Kram Miia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va skön du är Miia <3 Puss // Milla

Anonym sa...

Kul att du läser min blogg iaf, o din e rolig också :) Pussa