fredag 9 januari 2009

Fredag..

Har ju alltid svårt med hur fasen skall jag börja.. Så jag struntar i de helt enkelt. ;)
By är ju jul o nyår och allt är tillbka till de som de brukar vara.. Förutom för mig som fortfarande är ledig o strövar runt hemma.. :P Men tänkte iaf berätta lite hur min jul o ny vart :P

Jul var jätte lugn o skön, ingen stress alls.. =) Julafton tillbrinades hemma (de bästa =)) Dagens fylldes av mat, glädje, gemenskap, klappar och massa Wii spelande och får ju inte glömma att jag fortfarande är obesegrad i bowlingeni Wii sports.. :D

I mellandagarna träffade jag massa vänner och även den släkt som vart bortresta.. Var ute på mellandagsrean och fick handlat en del och hade verkligen tur med köer där jag stod i kö typ 2 minuter..=)

Sen kom nyår och den firades hos kusinerna med underbart god mat och bara koppla av i ett lila litet fodral som inte tålde kyla så jätte bra.. ;) Men snyggt vart de :D

Men kan väl säga att mitt år i helhet började lite knasigt men blev väldigt bra och slutade helt massa jätte bra. =) Och hoppas att detta år går i samma anda och ja, jag har gått på niten med nyårs löften.. Ena är att träna mera somm att jag skaffa gymkort i höstas och då skall de fasen användas mer än de gjort nu under iaf december.. Sen har jag två till men de är faktist hemliga...;)

O nu i Januari så är det, födelsedag som stundar ledarinspirationshelgen 23-25, vilket jag längtar massa till, för då får jag träffa min baby!

Ha de bra o må bäst!

Kram Miia

Inga kommentarer: