lördag 10 januari 2009

Hipp hipp hurra för mig idag..

Ja, så då är man halvägs till PRO som den gode Svennson säger iaf.. Kan ju säga att jag iaf aldrig kommer bli lika gammal o skruttig som dig. :P

Annars känner jag mig ganska bra, höftbenet är intakt och jag minns fortfarande vad jag gjorde förra veckan.. Nästan..Men jag mår bra o de är huvudsaken..

Idag är väl en sådär späckad dag iaf.. Först blir de Vattenpalatset med alla konf. ledare, o sen en massa folk här hemma.. Ingen rast, ingen vila.. ;)
Så de blir nästan som när man var liten, tillbringa födelsedagen på vattenpalatset, vilket jag aldrig gjort, så YAAAY! 21 år och nu får jag som jag vill! Så länge de inte får reda på att jag fyller vill säga..:P

Nä, nu är de dax för frukost (kalaspuffar o laktosfri youghurt för de intresserade..), blir hämtad om ca: en halvtimme så de kanske dax o lägga på ett kol..

Ha de bra och må bäst!

PussKram Miia.
(Blogger är dum o står att de är postat den 10:de jan, men såklart skall de vara 11:te..Suck)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott!